10th Week in London; "but I won’t remember it" - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu 10th Week in London; "but I won’t remember it" - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

10th Week in London; "but I won’t remember it"

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

06 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ohohh nog maar een weekje voordat ik weer naar Kensington mag op het moment dat ik dit reisverslag van de 10e week schrijf. Nu al zo veel zin in, maar goed eerst even jullie weer een recap geven van afgelopen week. Ja jongens ik loop bijna weer op schema! Yeaj me! Hahahha.

OK Serious now again. Het is de laatste week voor World Travel Market. Drukdrukdruk dus, ik had helaas een fout gemaakt, ik moest een uitnodiging sturen, heb hieraan gewerkt maar ik was nog steeds op antwoord van mijn baas aan t wachten, moest het navragen bij haar, dit helaas niet gedaan, toen ze der achter kwam heb ik de uitnodiging meteen verstuurd naar zo veel mogelijk mensen. Er kwamen gelijk een aantal antwoorden op gelukkig. Vond het een zware dag, maar goed even kijken hoe de volgende dag zou gaan. Deze dag was ook zwaar, ik moest ineens helpen met gasten bellen tijdens een diner die op de volgende zondag plaats vond. Vond dit erg stressen, kon er niet zo goed mee om gaan, ik baalde heel erg van hoe deze 2 dagen waren gegaan.

Maar goed na even te hebben gepraat met pappie, mammie en m’n lieve vriendje Stan was ik wat meer opgelucht en ben ik gewoon weer aan de slag gegaan op kantoor op de volgende dag. Ik ben weer bezig geweest met mensen bellen voor het diner wat dus op komende zondag (vandaag haha) plaats vond, nog steeds niet veel succes maar mijn baas was rustiger en dat maakte het voor mij makkelijker om rustig te blijven en gewoon goed door te werken.

Op donderdag en vrijdag waren we allemaal druk bezig met de voorbereiding voor de World Travel Market, dit begint op komende maandag. Ik heb zelf op donderdag nog geholpen met het bellen van mensen voor het diner, op vrijdag ook nog trouwens. Verder veel administratieve zaken gedaan, deze horen er immers ook bij. Vrijdag was voor mij persoonlijk een erg heftige dag. Het was lang, druk en de stress was duidelijk voelbaar. Het was een lange dag maar uiteindelijk was mijn baas tevreden. Ik ben uiteindelijk aanwezig geweest tot half 10. Gelukkig haalde een andere collega wat wijn en wat lekkers daarbij. Dit maakte het wat beter om nog te blijven. Ik was zo blij toen we eindelijk naar huis konden, toch was ik erg moe. Maar goed, het hoort er uiteindelijk bij.

In het weekend heb ik vooral uitgerust omdat die vrijdag behoorlijk veel impact op mij heeft gemaakt. Ik heb een restaurant gereserveerd voor als ik volgende week naar Kensington ga met mama en Stan, zo leuk hè! Vandaag is het zondag en doe ik het nog even rustig aan voordat de drukke week morgen gaat beginnen. Straks even genoeg proviand inslaan want het eten op de World Travel Market schijnt duur te zijn. En ook even m’n oystercard opwaarderen. Zodat ik helemaal klaar ben voor een nieuwe week! Maar goed, positief blijven en denken alles komt uiteindelijk altijd goed!

Yes ik loop weer op schema haha.

That will be all again folks!
Still feel free to leave a message!

Xxx

  • 07 November 2016 - 16:12

    Josien:

    Hoi Raisa,
    Iedereen maakt fouten hoor, en denk maar niet dat your boss dat nooit doet! Daar leer je van en daarvoor ben je daar (wat een rare zin eigenlijk). Dus geen stress maken hoor. ......ik heb makkelijk praten, nu, maar toen ik in opleiding was stond ik ook helemaal onnodig altijd helemaal strak van de spanningen.....
    Heel veel plezier bij Kensington!!!
    Josien

  • 10 November 2016 - 14:17

    Anita:


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 11266

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: