13th Week in London; Now we're heading up high! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu 13th Week in London; Now we're heading up high! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

13th Week in London; Now we're heading up high!

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

27 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hii lieve vriendjes en vriendinnetjes, iknow beetje laat dat ik nu pas met week 13 kom. Tis beetje drukjes hier met vanalles maar ik zweer jullie alles komt uiteindelijk goed!

Ik ga proberen om toch weer een leuk verhaaltje voor jullie te brouwen! Ik kan me nog wel herinneren dat deze week een beetje een rare week was. Was namelijk de laatste echte week van mijn collega stagiaire Cassandre. Je hebt toch bijna 3 maanden met elkaar opgetrokken en het voelt dan toch raar als ze echt bijna weg gaat. Maar goed we beginnen bij de maandag. Voor zover ik me kan herinneren ging de week dag wel goed, ik heb aan mijn schoolopdrachten kunnen werken en smiddags kwam mijn baas op kantoor, ik heb met haar gewerkt en volgens mij ging dat wel goed. Dinsdag ging ook zijn gangetje, s'avonds zijn we uit eten geweest met zijn 3tjes (3 stagiaires samen, erg leuk! =)). En t was vooral leuk om even samen wat anders te doen dan alleen maar werken, lekker gekletst over vanalles en even "stoom afgeblazen". Dit vind ik persoonlijk altijd wel ff lekker.

Volgende dag ging volgens mij ook wel zijn gangetje. Op donderdag was ik samen met mijn Nederlandse collegatje, andere collega was op vakantie en mijn baas was ziek! Ze zou ons bellen om 10 uur in de ochtend, dit gebeurde helaas niet.. Beetje vreemd, ze belde ons pas om half 3. Zomaar kreeg ik ineens allemaal taken die in 3 uur tijd allemaal af moesten. Ik dacht serieus hoe krijgt ze dit voor mekaar. Ze belde rond 5 uur weer om door te spreken wat ik had gedaan, er klopte vanalles niet terwijl ze wel zei dat ze iets met mij samen wilde controleren. En tot overmaat van ramp zei ze ook dat ze eigenlijk geen tijd voor me had terwijl ze eerst wel zei dat ik haar moest bellen als ik dacht dat het af was. Ben langer gebleven, en uiteindelijk zei ze Raisa doe t morgen maar want ik heb er nu geen tijd voor, en weg was ze.. Uiteindelijk nog iets langer gebleven ook op t werk. Dit vond ik echt zo raar, maar toen gewoon naar huis gegaan en ik dacht morgen weer een dag! Vrijdag was ze nog steeds niet beter, ze voelde zich nog niet goed. Ik stuurde haar een mailtje om te vragen hoe het met haar ging, gelukkig communiceerde ze via de mail en ze was een stuk positiever dan donderdag. Ze stuurde nog een smsje aan het einde van de dag dat het goed was gegaan en dat ze blij was met het werk wat we samen hadden gedaan.

In Amerika was het black friday. Dit was in Engeland dus ook zo, dus ik dacht gaan eens kijken of we wat leuks kunnen kopen in de uitverkoop, helaas viel dit beetje tegen, maar had gewoon wat leuke dingetjes gekocht. Dacht dat is altijd fijn.

Op zaterdag ben ik met school bezig geweest en smiddags een beetje gewinkeld. s'Avonds gebeld via Skype met mijn vriendinnetjes uit Amiens, die heel gezellig langs komen hier in London! Super leuk! Op een of andere rare reden voelde ik me zondag echt niet lekker. Maarja dacht doe rustig aan dan komt dit vanzelf wel goed.

Dit was week 13 zo'n beetje denk ik jongens! Ik probeer zo snel mogelijk de andere week eruit te persen, hihi!

If you want to leave a message, please do so!
I really appreciate that.

I got love for you all!

XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 11274

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: