8th Week in London; So Let The River In? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu 8th Week in London; So Let The River In? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

8th Week in London; So Let The River In?

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

28 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hii sweethearts,

Beetje laat weer maar hier weer een leuk verhaal over week 8 (alweer) van mijn stage hier. Al is week 9 nu al bezig, ik beloof jullie deze volgt snel.

Niet afgelopen maandag, maar die maandag daarvoor. Deze maandag begon rustig. Ik had een aantal zaken voor mijn baas liggen maar verder heb ik niet veel gedaan. Mijn baas was er wel maar helaas was ze druk dus ze kon me niet veel taken geven. Uiteindelijk vroeg ze of ik had gebeld naar mensen, ik wist helaas niet dat dit moest, heb dit ook eerlijk toegegeven. Ik ben snel verder gegaan met het bellen van mensen, en goed nieuws was er want had gelijk een afspraak!! Joepiee!!

Dinsdag ben ik weer verder gegaan met het bellen want namens mijn stage moest ik een aantal afspraken maken voor iemand die we vertegenwoordigen op een van de grootste evenementen die er dit jaar weer aan komt. Ook vandaag weer een aantal afspraakjes erbij gebeld, hier werd mijn baas erg blij van. Buiten dit gewoon de dagelijkse werkzaamheden uitgevoerd. Het zelfde gold eigenlijk voor de woensdag. De dagen vlogen echt om met alles wat ik voor mijn baas heb uitgevoerd. Op de momenten wanneer het kon heb ik aan mijn school gewerkt, want wil het werk van mijn stage niet in de weg zitten, heb het idee dat dit wel gewaardeerd word, wat een goed ding is!

Toen was het donderdag, heb weer naar mensen gebeld, en heb aan het einde van de dag een vergadering bijgewoond over een onderwerp wat erg nuttig kan zijn voor het project wat ik voor mijn stage uit ga voeren. Daarna was ik heel erg aangenaam verrast door mijn lieve papa en mama. Door niets tegen mij te zeggen zijn ze naar London gekomen, zeer aangenaam verrast was ik en uiteraard was ik er zo ongelofelijk blij mee. Je ziet ze via Skype maar om ze sinds 2 maanden in het echt gezien te hebben voelde zo ontzettend fijn en warm van binnen! Ben na het werken doorgegaan naar The Blackfriar, daar waar we ook de 1e dag zaten toen ik samen met hen naar London ben gegaan om te kijken hoe alles in elkaar zat. Helaas kon ik niet bij hun in het appartement slapen op donderdag en vrijdag dus brachten ze me super lief thuis. Op vrijdag heb ik weer gewerkt aan de afspraken voor de World Travel Market 2016 en savonds ben ik uit eten geweest met mijn lieve ouders. Zo lekker om even over vanalles bij te kletsen. We zijn samen naar de Indiër uit mijn dorpje zeg maar geweest, mijn ouders waren net als mij erg onder de indruk van de kwaliteit en gezelligheid daar.

Zaterdag zijn we lekker door de stad gaan lopen. We zijn bij London Victoria begonnen, vervolgens zijn we doorgelopen naar Buckingham Palace, Covent Garden en Hyde Park. Bij Buckingham Palace hebben we ook een stukje van Changing of the Guards gezien. Wilde dit ooit al eens zien, best leuk! Het weer was echt heerlijk, zo genieten. Verder hebben we in pubjes gezeten in de middag, vervolgens zijn we doorgegaan naar Trafalgar Square, daar heeft papa wat leuke foto’s gemaakt en zijn we naar een hele knusse pub wat op een schip leek gegaan. Erg leuke sfeer daar. En lekkere banken joh! Moohhh. Die avond mocht ik wel samen met papa en mama slapen, dat was veel fijner, ik sliep wel in een kinderbed maar daardoor sliep ik niet minder. Nog lekker samen thuis een wijntje gedronken en toen lekker gaan slapen. Ook op zondag was het nog heerlijk weer, zijn over Oxford Street gelopen en uiteraard nog even langs een pubje gegaan. Helaas gingen papa en mama vandaag weer weg. Hier werd ik toch een beetje verdrietig van, ben met ze mee gegaan naar het treinstation en ben zelf terug gegaan naar huis. Beetje verdrietig dus maar niet te lang getreurd want nog iets minder dan 2 weken en dan ga ik naar de Ziggo Dome in Amsterdam om mijn geliefde KENSINGTON te zien, dan zie ik ze ook weer, en mijn lieve vriendje Stan niet te vergeten.

Zo dit was me weer een weekje wel.
Week 9 is dus bijna klaar, deze komt er dit weekend aan (probeer ik, hihi)!

Still feel free to leave a nice message!
Me like it!

Lots of love for y’all!

  • 29 Oktober 2016 - 10:47

    Papecity Uncle Pete :

    Hoi Raisa,

    Fijn dat je het naar je zin hebt en ook vel plezier in London. Het voornaamste is dat je nu meer ervaring heb in internationaal werk en dat is voor jouw toekomst belangrijk vanwege de huidige globalisering. Tante Eli is nu terug gekeerd vanuit Sao Paulo is is met mij mee van het ene hotel naar het andere. We leven nu ook net als gipsy king hahaha. Morgen vertrekken we weer en vrijdag terug. Geniet nog van je verblijf en in cockney en we zien elkaar nog ongetwijfeld.

    Sincerly Uncle Pete

  • 10 November 2016 - 14:05

    Anita:

    Ik sluit me aan bij Uncle Pete. Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt en plezier hebt!
    -xxx-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 11263

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: