14th Week in London; ''now, control'' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu 14th Week in London; ''now, control'' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

14th Week in London; ''now, control''

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

04 December 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De 14e week alweer, inmiddels in week 16 hihi, maar ik beloof dat ik jullie uiteindelijk alles vertel van wat ik hier allemaal mee maak, de tijd gaat wel echt super snel, maar denk dat dit een goed teken is.

Onder het genot van een fijn muziekje laat ik jullie weten wat er in de 14e week hier allemaal gebeurd is. Best veel kan ik je al vertellen!

Op maandag en dinsdag van die week was mijn baas nog ziek thuis, dus ik had vooral contact met haar via de email over vanalles wat ik voor haar moest doen. Vond dit wel veel fijner, dit geeft me veel meer rust en dan ben ik ook veel meer gefocust op wat er echt van mij gevraagd word. Ik moest bellen voor het kerstfeest wat eraan zat te komen. Ik heb al zo vaak gebeld tijdens deze stage dus dacht, dit moet geen probleem zijn. Ik moest van alle mensen die uitgenodigd waren een antwoord krijgen, dit laatste was nog ff wat lastig omdat er aantal mensen niet aanwezig waren of ik moest terug bellen, je kent het wel. Maar goed hier een notitie van gemaakt en zo de hele dag mensen gebeld, op dinsdag trouwens ook nog. Cassandre had deze week haar laatste dagen bij ons, dit was toch best raar. Maar om het goed te vieren ben ik samen met haar en een vriendin van haar uit eten geweest, en was blij dat we dit deden. Goed om mensen te zien buiten werktijd, dit is toch vaak een hele andere sfeer.

Toen was het woensdag, dit was haar laatste dag. De sfeer was heel de dag al een beetje raar. We zouden om 5 uur met zijn allen samen zitten en heel traditioneel Engels cupcakes eten en thee drinken. Maar we wisten niet wanneer mijn baas binnen zou komen, het leuke was wel, dat mijn Nederlandse collega stagiaire en ik de opdracht kregen om mijn baas te laten weten wat voor kado we voor Cassandre konden kopen, dit geheime gedoe zeg maar hahah vind ik altijd wel erg leuk hihi. Uiteindelijk kwam mijn baas toch rond een uurtje of 4. Ze vroeg hoe ik aan het werk was en verder had ze niet echt aandacht voor de zaken omdat ik duidelijk zag dat ze nog niet helemaal fit was, ze wilde wel komen omdat het Cassandres laatste dag was. Opzich begrijpelijk. We zaten gezellig te kletsen, en toen was het moment daar dat ze echt weg ging, wij als haar mede stagiaires gingen met haar mee naar het station om haar zo ver mogelijk opweg te helpen, dit vond ze erg fijn, maar wat gebeurde er toen.. Wij waren onderweg en toen werd er omgeroepen dat het station ontruimt moest worden, heel fijn vond ik dit ook niet maar dacht blijf gewoon rustig. Helaas waren mijn collegas niet zo rustig maar probeerde ze zo goed mogelijk rustig te houden, komt er zon idioot voorbij die roept; he misschien ligt er ergens wel een bom! Dit kon ik echt niet hebben dus ik riep terug doe ff normaal er zijn mensen echt bang hier, oh sorrie was het toen, hij droop een beetje lacherig af.. Uiteindelijk was alles goed gekomen, het kwam uiteindelijk doordat het station te druk bevolkt was zeg maar rond 6 uur. Maar toch heel fijn was anders. Daarna toch afscheid genomen van haar, en toen waren er nog maar 2.. dit voelde raar maar toch doorgaan moeten we allemaal!

Op donderdag gingen we nog niet officieel wisselen, maar ik was me al voorzichtig aan het voorbereiden op datgene wat ik per volgende week ging doen. Goed inlezen dus en overleggen met collega's die mij nieuwe dingen uitleggen. Hetzelfde heb ik eigenlijk op vrijdag gedaan, toen ben ik ook voorzichtig begonnen met het schrijven van een persbericht, ik vond dit allemaal best spannend weer omdat dit weer heel anders als datgene wat ik heb gedaan is. Maar goed doen ons best. Vrijdag avond was ik super blij omdat ik wist dat mijn lieve vriendje Stan weer kwam voor een weekendje!!

Ik dacht dat hij alleen zou wachten op mij op Clapham Junction, maar als verassing was Robbert mee gekomen, super gezellig! Vooral lekker bijgekletst met elkaar en toch lekker met Stan geknuffeld, beetje klef doen mag toch wel als je elkaar 3 weekjes helemaal niet gezien hebt hihi. Op Zaterdag hebben we hele dag in de stad rond gehangen, maakte me niet zo veel uit wat we gingen doen, als ik maar samen was dat was voor mij het belangrijkste. We sliepen met zijn 3tjes in een soort tuinhuisje achtig iets, fotootje volgt nog maar was een best wel strak en hip ding, ontbijt zat er ook gewoon bij en voor de jongens ook een pool tafel hihi, iets waar ik niet snel aan begin hahahaha. Zijn wel lekker op tijd naar bed gegaan, vanwege mijn energie is dit iets wat ik toch wel het fijnste vind. Zondag hebben we het vooral rustig aan gedaan omdat de jongens savonds weer met de boot terug moesten. Dus lekker gekletst en lekker gegeten dit was eigenlijk het hele weekend door. Ik kon er niets aan doen, maar was savonds toch wel een beetje verdrietig omdat ik weer helemaal alleen was, maar zodra ik thuis was was het ook wel weer ok. Ik dacht ben een grote meid ik zit hier al zo lang dus die laatste weken kom ik ook wel door.

Thats it again folks!
Still feel free to leave a sweet message!

Love u all!
x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 1196
Totaal aantal bezoekers 11246

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: