12th Week in London; "got lost in the riddles" - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu 12th Week in London; "got lost in the riddles" - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

12th Week in London; "got lost in the riddles"

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

20 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo nu dan week 12 hahaha, nog even twee weekjes bijschrijven. Kan prima voor op de zondag zeggen we maar he!

Dit was de week na World Travel Market. Dacht mwah word vast niet zo druk. Maar goed we gingen t zien, ik vol goeie moed, maar wel beetje een katertje van het geweldige weekend.

Ik kon rustig aan mijn school werken, omdat ik dit meestal op maandag ochtend op mijn stage doe. In de middag heb ik wat hand en span diensten gedaan als het ware, omdat we nog steeds een beetje in de afhandeling van de World Travel Market zaten. Dinsdag en woensdag waren twee hele drukke dagen, mijn baas besloot even om de druk er flink op te leggen en we moesten rapportages maken voor de klanten die wij geholpen hebben tijdens World Travel Market. We gingen de rapporten over 3 mensen verdelen. Ikke met mijn domme kop natuurlijk gezegd geef mij maar die klant die het meeste tijd kost. Maar goed ik toch vol goede moed begonnen, helaas bleek dat dit een rapport was wat op de woensdag echt af moest, mijn baas vertelde dit mij woensdag pas. Voelde toen even echt goed stress opkomen, ik wist niet goed hoe ik hier mee om moest gaan, om half 6 was het rapport nog niet af op woensdag, dus ik besloot langer te blijven. Ben uiteindelijk om 7 uur weg gegaan.

Op donderdag had mijn baas verteld dat ze om 12 uur het rapport moest hebben omdat ze een meeting met de klant had. Daarom bleef ik ook langer. Helaas had ik donderdag behoorlijk last van stress omdat dit rapport echt af moest, ik wilde heel graag alles goed doen. Maar ik was niet goed gefocust door het feit dat ik paniek kreeg door het feit dat ik dat rapport af moest maken terwijl het eigenlijk nog niet af was, mijn baas wilde allerlei dingen anders. Uiteindelijk werd ze even heel boos, dit raakte mij maar daarna hebben we het als goede volwassen mensen uitgepraat en is het goed gekomen, maar zwaar momentje was dit wel weer even.

Op een of andere manier voelde ik me die vrijdag een stuk meer opgelucht en opgeruimd van binnen ofzo. Ik heb nogmaals met mijn baas gepraat en dit voelde erg goed. Ik heb de rest van de dag heel rustig gewerkt, hiermee bedoel ik dat ik rust had in mijn hoofd. Dit vond ik zo fijn. Denk dat ik heel erg veel heb geleerd van de momenten die toch wat zwaarder zijn geweest.

Het heeft wel veel impact op mij nog steeds, het feit dat ik 40 uur hard werk voel ik in mijn gesteldheid zeg maar. Ik heb veel behoefte aan het weekend om dan even lekker mijn rust te pakken en dan even niet aan het werken te denken. Dat is dus ook wat ik dit weekend heb gedaan, lekker gewinkeld op zaterdag en zondag serietjes gekeken.

Dat was dan week 12, week 13 komt er zo snel mogelijk aan!

Nogmaals als jullie een berichtje achter willen laten, waardeer ik echt, ik vind het heel fijn om dit met jullie te delen en van jullie lieve berichtjes krijg ik alleen maar meer motivatie.

Ik hou van jullie!

xxx

  • 27 November 2016 - 20:33

    Brenda:

    Keep up the good work!!
    xxx

  • 27 November 2016 - 21:19

    Josien:

    Dat was een zwaar weekje dus. Zeg, enne, die jonges van Kensington, die háááálen het toch niet bij mijn lieve zoontje Stan, hè ?
    Groetjes!

  • 09 December 2016 - 12:11

    Remco:

    Hey Raisa!

    Leuk om te lezen hoe het daar gaat! Vervelend dat het even zo stressvol is geweest, maar misschien wel de beste leerschool dit. :) Je hebt het in ieder geval goed opgelost zo te lezen, mag je trots op zijn. :D En je regelt het daar toch allemaal maar even voor jezelf, goed bezig dus..
    Hoe lang zit je nog in Londen? Het lijkt me nog steeds leuk om een keer langs te komen! Als je er in januari nog zit kan ik misschien een keertje een weekend langskomen?

    Groetjes Rem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 11261

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: