9th Week in London; "bridges to turn." - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu 9th Week in London; "bridges to turn." - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

9th Week in London; "bridges to turn."

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

30 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

So sorry guys. Apologies for the delay. Was afgelopen week best druk met alles met en op mijn stage, dus ik zal jullie nu een leuk verhaaltje vertellen over de 9e week hier in London alweer. Kan me moeilijk voorstellen dat het allemaal zo snel gaat, ondanks dat het af en toe best zwaar is lukt het me toch om te genieten van deze ervaring die ik waarschijnlijk niet vaak meer meemaak. Een leuk detail van deze week was dat het nieuwe album van Kensington uit komt. Iedereen die mij goed kent weet hoe blij ik van hun word hahah.

Okee we beginnen weer bij de maandag. Het was een rustige dag. Ik mocht in de ochtend aan mijn school werken en in de middag wist ik ook precies wat ik moest doen. Dinsdag was in alle opzichten een hele bijzondere dag. We begonnen rustig met een vergadering maar daarna toen we aan het werk wilde gaan lag het internet er over de hele organisatie gewoon uit.. Mijn baas ging het proberen op te lossen, maar tot mijn verbazing waren de bedrijven hiervoor niet helemaal handig bezig naar mijn mening. Omdat ik dus op maandag aan mijn schoolonderzoek had gewerkt had ik mijn eigen laptop niet bij me, dit betekende dat ik voorlopig niks kon doen terwijl er een poging gedaan werd om het internet weer aan de praat te krijgen. Er werd heel veel heen en weer gebeld maar het is de hele dag niet gelukt om het internet weer draaiende te krijgen. Beetje nutteloze dag op stage als je t mij vraagt. Maar goed gingen rustig door naar de woensdag. Ik heb vandaag een telefoongesprek met mijn stagebegeleider van school gehad. Dit was positief, er waren wat kleine aanpassinkjes nodig in mijn tussen rapport maar over het algemeen vond hij het er goed uit zien. Hier werd ik best gelukkig van. Hij zei ook van te voren als ik niet op het gesprek met je begeleider van het bedrijf terug kom dan kan je ervan uit gaan dat alles gewoon goed is. Mijn baas was er vroeg en in de loop van de ochtend was het internet eindelijk weer hersteld. Het was een simpel dingetje met een verschillend ip adres. Geen idee wat dit betekende maar goed het was opgelost. Ik ben rustig bezig geweest met de taken die ik had gekregen van mijn baas. Ze was er niet in de middag dus het was verder een ontspannen sfeer.

Op donderdag was ze ook niet aanwezig, dus ik kon rustig verder met de zaken die ik had liggen. In de middag kon ik aan mijn onderzoek werken voor mijn stage. Mijn begeleider van het bedrijf zou bellen met school, ze was snel klaar en ik heb niks van mijn school terug gehoord. Goed nieuws dus! Verder was de sfeer goed en iedereen was ontspannen ondanks het feit dat er een hele drukke week aan zit te komen maar goed, dit is voor volgende week. Vrijdag was qua werken een beetje stressen want ik had een paar dingen fout gedaan, uiteindelijk wel weer opgelost. Heb verder wat voorbereidend werk gedaan voor de World Travel Market. Dit is een evenement wat ieder jaar is in London. Het is een wereldwijd evenement dus een heel belangrijk evenement voor mijn stage. Het was een drukke dag maar uiteindelijk ben ik er wel goed door heen gekomen.

Altijd zo blij als het weer weekend is he, ik voelde me goed op zaterdag, zelfs zo goed dat ik eerst een burrito op clapham junction station heb gegeten. Vervolgens ben ik naar een koffie tentje gegaan om hele middag aan school te kunnen werken. Het was best productief zo in het weekend. Best trots op mezelf hihi. Op zondag heb ik het rustig aan gedaan omdat ik vind dat dit kan op zondag hahaha. Ben blij dat ik hier gelukkig genoeg momentjes heb om lekker uit te rusten van de toch drukke dagen die ik hier mee maak. Ondanks alles blijf ik hier wel genieten. This is still a once in a lifetime opportunity.

Week 10 summary is coming up!

That was all again for this week folks!
Please do leave a message!
This is much appreciated!

Love for you all!

  • 07 November 2016 - 16:04

    Josien:

    Hallo Raisa, volgens mij gaat het wel goed met jou! En telkens die foto's van allerlei lekkers, je zult wel aankomen? Omdat Stan zo helemaal alleen is mag hij een weekendje met ons weg, maar dat wist je zeker al?
    Groetjes,
    Josien

  • 10 November 2016 - 14:07

    Anita:

    Kensington! whoeehoe. Weet je nog bij Share a Perfect Day? Lekker in de regen naar Kensinton luisteren. haha

    Zet m op en succes daar!

    -xxx-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 11239

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: