4th Week In London; do I ever? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu 4th Week In London; do I ever? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

4th Week In London; do I ever?

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

25 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hii lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Even geleden maar ik maak bij deze het goed met jullie door even kort achter elkaar twee blogjes te plaatsen. Zo zijn jullie weer allemaal bij over wat er allemaal hier in de afgelopen 2 weekjes gebeurd is.

Nu eerst week 4!

Zoals jullie weten ben ik op mijn stage druk bezig met het voorbereiden van het evenement. We hadden 2 weken geleden op maandag nog een week voor het evenement begon. Ook moest de brochure afgemaakt worden, mijn lieve collega's maakten dit af zodat ik me kon focussen op het bellen. Helaas hadden we nog te weinig mensen die toezeiden dat ze zouden komen. Dus mijn taak was, net als voor de dinsdag en de woensdag om mensen te bellen om te vragen of ze interesse hadden om naar het evenement te komen. Het moesten wel mensen met kwaliteit zijn, helaas zitten er ook mensen zonder kwaliteit er tussen.

Na de woensdag ben ik op donderdag en vrijdag vooral bezig geweest met het voorbereiden van allerlei administratieve zaken voor het evenement. Dit hield in dat ik spullen van de opslag moest halen, lijsten maken, deze printen, badges voor de gasten maken en gewoon zorgen dat alles wat er moest zijn aanwezig was en dat ook mee ging op de volgende maandag van het evenement. Ik vertel meer over het evenement in mijn volgende blog. Dit hoort immers bij de volgende week haha. Deze hele week was qua werkzaamheden best wel gestresst maar ik kreeg toch wel zaken voor mekaar, dus ik blijf erbij, ondanks dat ik wellicht nog wat dingen verkeerd doe, gaan er ook zaken best wel goed. Daar moet ik me aan vast houden! Ondertussen kreeg ik het ook nog voor mekaar om aan mijn school te werken. Scheelt als je baas er niet is, heb je daarvoor ruim de tijd! Mijn franse collega stagiaire was even weg geweest, komt ze terug met super leuke kadootjes voor ons allemaal. Leuk en lief om zo je weekend mee te beginnen.

Jaa toen was het lekker weekend, en dat betekende dat Stan gezellig mijn kant op kwam! Super leuk. Zaterdag ochtend kwam hij aan met het vliegtuig. Ik rond 9 uur opgestaan om naar hem toe te gaan. Een super leuk appartementje hadden we gehuurd via AirBnb. Het was vrij eenvoudig en we woonden even bij iemand anders in maar je kon de skyline van heel de stad uit het raam zien. Dat was echt even adembenemend!! Zaterdag was een lange dag voor Stan daarom vooral rustig aan gedaan, gezellig bijgekletst en genoten van elkaar. Nog even genoten van het uitzicht op de Tower bridge en vooral uitgerust. Super fijn! S'avonds in Soho gegeten, echt leuke wijkjes en opzich voor een keer is het leuk, maar voor de prijs is het wel vrij duur maar ja, je bent maar 1 x in je leven in London met je vriend dus ik dacht je moet het er van nemen!

Zondag eigenlijk ook lekker rustig aan gedaan. Het was super lekker weer, dus lekker in het zonnetje gezeten, even gelunched, daarna wat winkeltjes gekeken. Omdat het lekker weer was bedacht Stan dat het leuk was om een boottochtje te maken onder de Tower Bridge door. Echt leuk gezicht. Daarna zijn we met een kabelbaantje van de O2 Arena terug naar de stad gegaan. Met dat kabelbaantje ook over heel de stad heen gekeken en de entree prijs was niet eens zo heel duur. Leuke foto's gemaakt en vooral verbaasd over wat we allemaal hebben gezien. Vervolgens zijn we naar Camden Market gegaan. Altijd super druk hier, maar echt hele leuke sfeer! Het is allemaal wat alternatiever daar maar dat vind ik juist wel eens leuk. Daarna in een echte amerikaanse Diner avond gegeten. Strakke tent en leuk buiten gezeten en vooral mensen gekeken. Over het algemeen echt een heerlijk weekend gehad! Genoeg energie om weer vol er tegen aan te gaan in een nieuwe week!

That's all for week 4 again folks. Week 5 is coming up!

Feel free to send a message! Vind ik zelf altijd erg leuk!

xxx

  • 10 November 2016 - 13:44

    Anita:

    Hallo Lieve Raisa,

    Wat fijn dat Stan bij je langs is geweest! Je klinkt helemaal vrolijk als je over jullie tijd samen schrijft. En wat je zelf schrijft ''Er gaan ook zaken best wel goed''!! :) Top!

    Tot de volgende

    x-x-x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 11233

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: