3rd Week in London; Slow down! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu 3rd Week in London; Slow down! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

3rd Week in London; Slow down!

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

18 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Nu weer een reisverslag op de dag waarop ik het altijd schrijf. De zondag. Doe het vandaag even rustig aan, aan school gewerkt en verder natuurlijk een reisverslagje van de afgelopen week schrijven. Ben nu samen met mijn huisbaas alleen, mijn Zweedse huisgenoot is weg sinds gisteren, ben benieuwd wat hier nu voor terug komt. Als dat nog komt hahah.

Goed, we waren vorige week geëindigd op de maandag, nu pak ik de draad weer op bij de dinsdag. Op een of andere manier was het net als in Nederland erg warm hier, dit maakte het lastig om te concentreren op het werk. Ik ben weer verder gegaan met bellen van mensen voor een evenement wat eraan kwam, dit heb ik woensdag ook gedaan. Die 2 dagen waren opzich hetzelfde. Behalve het feit dat de Champions League weer was begonnen. Iedereen die mij kent weet dat ik PSV fan ben, dus ik de wedstrijd volgen via de radio, kan helaas niet live kijken. Was spannend maar helaas net verloren. Achja volgende keer beter. Zoals ik al zei was woensdag overdag zo'n beetje hetzelfde, behalve dat ik weer een foutje maakte richting mijn baas, ik moet gewoon nog steeds aan haar wennen, aan hoe ze is en hoe ze tegen mensen is. Ze bedoelt het niet persoonlijk, weet ik wel. Maar toch is het lastig om hieraan te wennen. Ik doe mijn best! s'Avonds met mijn huisbaas een film gekeken. Dat was Bridesmaides. Een film uit 2011, leuke film met een komische noot als je even iets anders wil en nergens aan wilt denken.

Donderdag en vrijdag waren een beetje zwaar voor mij persoonlijk, ik kan maar niet aan mijn baas wennen. Ze wilde iets af hebben voor vrijdag, ze gaf me dit woensdag op. Daardoor voelde ik veel druk en was zwaar gespannen deze twee dagen. Ik moest een boekje maken, dit vond ik een leuke opdracht maar baalde dat ik zoveel druk voelde. Gelukkig konden mijn collega stagiaires me helpen, dit was fijn. Toch bleef ik maar spanning voelen. Op vrijdag bleef ik die spanning voelen, hierdoor maakte ik fout op fout, ik wilde dit echt niet. De spanning kwam er helaas uit, ik zei wat ik voelde, ik wilde geen fouten maken, maar had toch het gevoel dat ik dit steeds deed. Gelukkig waren mijn collega's en mijn baas begripvol, ze lieten me even naar buiten om frisse lucht te halen, ik ben weer terug gegaan en voelde me gelukkig opgelucht. Nu weer de focus op dat gene wat ik moet doen en ik moet resultaat halen! EN niet geheel onbelangrijk, blijven ontspannen! Ik was best moe door deze dag, ben lekker alleen uit eten gegaan bij de Indiër met een goed glas Strongbow erbij. Daarna lekker naar bed gegaan en goed geslapen.

Besloot verder om dit weekend even niks aan school te doen, daarom de titel van dit verslag; Slow down, (leuk liedje van Douwe Bob) behalve als het echt slecht weer was. Ben richting London Victoria gegaan, blijkbaar was dit een goed rijke buurt ten opzichte van waar ik woon, gewoon een flink prijsverschil. Maar ik heb ontdekt waar de musical Wicked draait. Dat is vlak bij dit station, als ik me dus echt verveel kan ik makkelijk hiernaar toe gaan omdat ik gek op musicals en theater ben. Vooral de Engelsen! Maar goed, beetje winkels gekeken en het nieuwe boek van Harry Potter gekocht, vind het leuk om Engels te lezen en wilde iets kopen om niet aan mijn stage te denken! Leek me een goede! Lekker ergens wat gegeten en daarna lekker naar huis gegaan, alles rustig, zo fijn is dat.

Vanavond nog even lekker relaxen, filmpje kijken, lekker drankje der bij en dan weer op naar een frisse nieuwe week! Ik kan het, ik voel het! Alles komt goed!

That's all again folks, ik zet snel wat foto's erop! Ik vind een lief berichtje altijd fijn, daardoor kom ik er zeker doorheen!

xxx

  • 18 September 2016 - 20:30

    EO:

    Waar Wicked speelt is inderdaad een leuke buurt. Geniet er van naast het gebrom van Allisom (rijmt!)

  • 18 September 2016 - 22:44

    Sanneke:

    Hey meissie,
    Ik lees iedere week je berichtjes. Je doet het super goed!! Je kan het!! Hou vol en doe af en toe even zenn dan komt het helemaal goed!! Ik denk aan je en zal duimen voor je deze week!! En als je het echt niet meer weet moet je even iets printn :)

    Dikke kus X

  • 19 September 2016 - 13:45

    Brenda:

    Hey nichie!

    Leuk om je verhaaltjes te lezen. Je schrijft leuk!
    Jammer dat je af en toe druk voelt voor de opdrachten die je moet doen. Je moet maar denken dat druk voelen niet erg is, dat hoort erbij, en dat je je best doet meer kan je niet doen. Fouten maken is niet erg dat hoort bij het leerproces, dit is niet voor niets een stage ;). Zolang je maar laat zien dat je je uiterste best doet en wat bij mij altijd helpt is heel open communiceren. Zeg wat je voelt, hoe je dingen ervaart en breng dat zo positief mogelijk En betrek het op jezelf. Wacht niet te lang maar zeg het optijd. Wees niet onzeker want ik heb je de laatste jaren zien groeien en onzekerheid kan je bij het verleden laten. Ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan maar ik hoop dat dit een beetje inspireerd. Je kan het echt!! Ik ben trots op mijn nichtje helemaal alleen in Engeland ;).
    Ik ben benieuwd naar je volgend verhaaltje. Succes en zet hem op!
    XxX

  • 20 September 2016 - 12:06

    Josien:

    Lieve Raisa,
    Ik vind het heel leuk je verslagen te lezen. Toch wel leuk dat je nu in London bent terechtgekomen. Je hebt een interessant leven! Maar zo'n stage lijkt me niet makkelijk, hoor, steeds een beetje op je tenen te moeten lopen omdat je het perfect wilt doen...
    Succes!
    Josien

  • 10 November 2016 - 13:39

    Anita:

    Hee Rais!

    Ik kwam deze tegen van 'OM Denken':

    ' Spanning is wie je denkt te moeten zijn. Ontspanning is wie je bent. '

    Goed van je dat je ook een dagje rustig aan te doen :)

    Succes!

    -xxx-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 11242

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: