1st week in London! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu 1st week in London! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

1st week in London!

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

04 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo, mijn 1e week hier een London zit erop. Nu het zondag is geef ik jullie even een samenvatting van wat er vanaf afgelopen dinsdag is gebeurd.

Om 10 uur in de ochtend werd ik verwacht voor mijn eerste werkdag bij Representation Plus. Ik was heerlijk opgestaan, had een leuk jurkje met mijn hakjes aan gedaan en daar ging ik. Van mijn huis naar mijn stage is het ongeveer een half uurtje reizen van deur tot deur. Opzich een lekker reisje dus. Eenmaal bij het bedrijf aangekomen bleek dat alle spullen en dergelijke nog uitgepakt en opgezet moesten worden, samen met mijn andere collega stagiaires moesten we alles gaan uitpakken en instellen. Dit betekende dus sjouwen en regelmatig op en neer lopen van buiten naar het kantoor. Raisa had hakjes aan, een goed advies vanuit mij, doe nooit hakjes aan als je ineens moet gaan sjouwen en je wel heel de dag door moet. xD Uiteindelijk aan het einde van de dag wat boodschapjes gedaan, alleen weet niet zo goed meer wat ik toen heb gegeten hahaha. Verder gedouched savonds en lekker een film gekeken voor het slapen gaan.

De volgende dag hebben we de opdracht gekregen om een inventarisatie te doen van de opslag die mee is gekomen tijdens de verhuizing van de beide kantoren. Hier heb ik samen met mijn collega stagiaires de hele ochtend over gedaan, in de pauze zijn we naar een klein cafeetje gegaan die echt minder dan vijf minuten van mijn kantoor zit. Het was lekker weer dus even lekker buiten gezeten, en even bijgekomen van het feit dat ik toch vrij veel gesjouwd had haha. Toen stuurde Stan mij een foto met details van dat hij een weekend lang zijn auto op een luchthaven parkeert, dat kon maar 1 ding zijn, hij komt een weekendje naar mij toe!!! Super blij werd ik hier van!!!!! Smiddags heb ik vooral een introductie gekregen van alles wat er in het bedrijf speelt en wat nou eigenlijk de taken zijn van een stagiaire bij Representation Plus. Ik heb veel papieren en dergelijke gekregen om mezelf goed in te lezen en voor te bereiden op wanneer ik echt mee ga werken. Heb savonds een soort pasta salade voor mezelf gemaakt, omdat ik smiddags redelijk flink had gelunched had ik niet zo veel zin om heel veel te eten savonds.

Op donderdag was er dus mijn eerste echte werkdag, samen met mijn collega heb ik gekeken naar het grote project wat loopt bij mijn stage. Ik mag meehelpen met evenementen, ik mag emails sturen naar journalisten en een beetje het contact in de gaten houden. Er komt een groot evenement aan, daarom lag de focus deze week vooral op de voorbereiding daarvan. Vervolgens weer lekker naar huis gegaan, savonds wat kip, groenten en bami gegeten, lekker buiten gezeten om even goed uit te rusten, merk toch wel dat ik wel veel moet wennen, ondanks dat ik de taal begrijp en dat ik me gewoon goed in mijn vel voel.

Toen was het vrijdag! Altijd lekker als het deze dag is, vlak voor het weekend werkt het altijd even wat lekkerder. We mochten in de middag aan school werken, dit is echt heel erg fijn, omdat je dan zeg maar wel op kantoor bent maar alle informatie die je nodig hebt is dan binnen handbereik. In de ochtend heb ik vooral weer veel informatie gekregen en ben ik verder gegaan met het voorbereiden voor een groot evenement wat eraan komt. Smiddags weer bij het zelfde tentje gelunched, dacht als het vrijdag is dan mag het immers. =D Toen lekker naar huis gegaan, mijn verhuurder raadde mij aan om bij de Indiër te gaan eten. Ik daar naar toe en heb echt super lekker gegeten! Vond het ook wel tijd dat ik even wat aan ontspanning deed. Daarna lekker naar huis gelopen, beetje mijn kamertje opgeruimd, met Stan geskyped en nog even een filmpje gekeken.

Nu lekker weekend, gisteren lekker lang geslapen tot een uurtje of 12, daarna gegeten en gedouched. Vervolgens ben ik naar Wandsworth Town gegaan en heb ik een beetje gewinkeld en rond gekeken, wilde het vooral nog even rustig aan doen, gezien het de eerste week pas is. Vandaag is het zondag, helaas is het weer niet zo goed als vorige week, dus ik doe het gewoon rustig aan. Beetje aan school werken, planning maken, en net even wat boodschapkes gedaan. Gisteren een aantal dvd's gekocht, dus die zijn goed voor als ik op zondag niet zo veel zin heb om heel veel te doen hahaha. Dit komt volgend weekend zeker wel goed! Straks beetje voorbereiden voor morgen voor de nieuwe werkweek.

That's all folks!
Feel free to leave a message underneath!

I keep you posted!

  • 04 September 2016 - 18:06

    Mama:

    Goed begin, meissie.
    Is het halve werk. Tot Skype. Your mum!

  • 04 September 2016 - 19:26

    Chantal:

    Hoi raisa!
    Wat leuk om zo te lezen en een heel leuk begin van je tijd daar.
    Klinkt heel positief!
    Zo vliegt je tijd daar vast en zeker voorbij!!!
    Veel plezier en veel succes met alles daar!
    XXX Danny Chantal en kids

  • 05 September 2016 - 11:47

    Oompje Miel:

    Hi Raisa,

    It was naais toe ried jor rieport.
    Ai hope joe hef é fain taim der es an inturn ent ai wish joe de best.

    Lloyd ent mie want to visit joe bat ai kennot prommis joe enniefing.

    Lots of huks ent kissis,

    Jor onkel Miel

  • 11 September 2016 - 12:54

    Anita:

    Hii Raisa,

    Leuk om weer te lezen! Veel succes en tot de volgende ;)

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 11218

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: