Next stop... Representation Plus - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu Next stop... Representation Plus - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

Next stop... Representation Plus

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

29 Augustus 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo, even geleden na mijn reisverslag in Amiens, maar hier ben ik weer om jullie leuke verhalen te vertellen over mijn volgende avontuur in het buitenland. Jawel, ik ben vandaag naar London gereisd om hier 5 maanden stage te gaan lopen. Ik ga dit doen bij Representation Plus, dit is een soort reclame adviesbureau met veel marketing invloeden, veel klantcontacten uit het buitenland, past dus heel goed bij zo'n IBL'er als ik!

Maar goed, bij het begin beginnen. Afgelopen week vooral met afscheid nemen, leuke dingen doen en spullen inpakken bezig geweest. Toen was het ineens zondag avond 28 augustus en kwam het besef dat ik weer voor 5 maanden weg zou gaan wel erg dicht bij. Spanning zeker, maar ook heel erg enthousiast over het feit dat ik naar een stad ga waar ik me fijn voel en waar ik het gevoel heb dat de cultuur bij me past.

Half 4 vanochtend opgestaan, super vroeg maar helaas niet anders als je zoals Raisa is vrij laat een vlucht boekt xD. Ben wel met papa en mama vorige week naar London gegaan om te kijken hoe het precies moest maar toch spanning over het feit dat ik dit nu alleen moest doen. 4 uur werd het, papa en mama een goede knuffel gegeven en toen met mijn lieve vriendje richting Schiphol gereden, alles ging daar eigenlijk vanzelf, al duurde het inchecken wat lang, kwam door passagiers die om half 7 nog op de vlucht naar Rome moesten.. Ingecheckt done, vervolgens door naar de douane. Dit het moment dat Stan helaas niet meer verder mee mocht. Hem ook een heel dikke knuffel gegeven, zo blij met hem dat tie me zo s’ochtends vroeg brengt. Door naar de douane, als je dan 2 handbagage tassen hebt dan moet je dus veel bakjes gebruiken, duurde ook weer even maar goed, tijd was er wel! Doorgelopen naar de gate en toen zat ik lekker in het vliegtuig.. klaar om op te stijgen! 7 uur zou ik gaan vliegen, uiteindelijk werd dat ongeveer 10 minuutjes later maarja zo veel scheelt dat niet, rond half 8 tijd in Nederland hing ik in de lucht en voor ik het wist waren we alweer aan het landen. Op London Luton ging het ook vrij soepel, mijn koffer kwam vrij snel naar buiten. Ik door om kaartje te kopen voor trein, maar vervolgens slikte die mijn pinpas niet.. Ook weer zoiets hahah.

Ik nagevraagd waar je kaartjes kan kopen en uiteindelijk heb ik het opgelost door met cash te betalen en één buskaartje voor de shuttle bus van Luton Airport naar Luton Parkway Station te kopen, en vervolgens een enkeltje op het station voor Hackbridge gekocht. Nu is het vandaag een nationale vrije dag in Engeland; Summer Bank Holiday, dat betekent géén treinen naar Hackbridge, en vervangend vervoer, de bus dus. Die ik nu net nodig had hahaha. Tot Streatham kon ik met de trein mee, om vervolgens met de bus naar Hackbridge te gaan. Bij het busstation een Oyster Card gekocht, dit is een OV-kaart maar dan voor London zeg maar haha. Bij Hackbridge Corner Station uitgestapt, en gelukkig liep mijn huisbaas me tegemoet, hij nam gelijk mijn koffer over en na 10 minuten ongeveer liep ik mijn nieuwe ‘’huis’’ binnen. Nog niet veel gegeten heel de dag, dus mijn huisbaas maakte een boterham met ham en tomaat voor me met een fijne kop thee, dit voelde zo fijn. Vervolgens nog gezellig met mijn huisbaas even gekletst, hij liet snel alles zien, en daarna liet hij me lekker met rust. Ook dit voelt al zo alsof het thuis is. Het huis is erg klein, maar wat zou het, ik heb er alles wat ik nodig heb en het ziet er allemaal prima uit, als ik goed slaap is het helemaal prima zeggen we maar dan.

Inmiddels zijn mijn spulletjes allemaal uitgepakt, en lijkt het alsof het mijn kamer is met al mijn spulletjes erin. Nu lekker uitrusten, beetje bijslapen misschien zodat ik morgen lekker fris met een nieuw avontuur kan beginnen als stagiaire bij Representation Plus.

I will keep u posted!

  • 30 Augustus 2016 - 11:52

    Anita:

    Veel succes lieve Raisa!

  • 02 September 2016 - 21:21

    Raisa Obdeijn:

    Dankjewel lieve schat!

Tags: stage, IBL, London

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 11238

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: