11th Week in London; ''running our own way home'' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu 11th Week in London; ''running our own way home'' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

11th Week in London; ''running our own way home''

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

13 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Oh boy, guys I am so sorry, had a couple of really busy weeks. Maar uiteindelijk kom ik altijd terug met jullie en deel ik alles met jullie wat er tijdens mijn stage hier in London gebeurt.

Goed, deze week is de week van World Travel Market. Was heel hard werken maar ik heb heel veel plezier gehad. We begonnen op de maandag, mochten om 10 uur beginnen, dus kon iets later opstaan, dit scheelde wel. Ik moest meehelpen op een stand van een klant, blijkbaar waren er twee stands van één klant. Natuurlijk staat Raisa bij de verkeerde stand, gelukkig kwam mijn collega naar me toe om me te helpen naar de goede stand te komen. Het gene wat ik uiteindelijk moest doen was mensen begeleiden naar de interviews die gepland waren met de klant. Ik moest samen werken met een dame die nog meer gestresst was dan ik af en toe ben, was ongelofelijk maar waar. Vond dit in het begin erg moeilijk om mee te werken maar uiteindelijk was ze wel blij met mijn hulp. Het evenement was tot en met 7 uur in de avond en uiteindelijk mochten we eerder gaan. Dit was wel echt fijn. Laat thuis, maar goed ik had wel een voldaan gevoel.

Op naar dag 2; op deze dag moest ik weer afspraken voor klanten begeleiden en zorgen dat alles goed verliep. Helaas waren een aantal journalisten te laat. De dame waar ik mee samen moest werken was weer aan het stressen en dit projecteerde ze op mij, ik moest even een paar keer tot 10 tellen maar uiteindelijk ging het goed. Tussendoor moest ik ook voor andere klanten allerlei zaken voorbereiden omdat er tijdens de World Travel Market ook evenementen op zichzelf plaatsvonden. Heb heen en weer gerend en geholpen waar ik kon, uiteindelijk denk ik dat we het best goed hebben gedaan. s'Avonds besloot ik om samen met mijn collega stagiaires te gaan eten bij Vapiano. Pasta met knoflookolie en pepertjes heerlijk! Zo leuk om even iets anders samen te doen in plaats van alleen bezig te zijn met het werk.

Toen was daar de laatste dag van de World Travel Market, in de eerste instantie was het de bedoeling dat ik op kantoor zou zijn, maar mijn baas had me toch nodig. En ik moest er al om 9:00 uur (!@#$%?) zijn, dit betekende dat ik erg vroeg op moest, ik had al de trein van half 8, er waren problemen met een andere trein dus ik moest deze trein wel nemen. Een aantal klanten hadden radio interviews vandaag, omdat mijn baas niet aanwezig kon zijn moest ik komen helpen, maar het enige wat ik moest doen was zorgen dat de klanten bij het radio station terecht kwamen, ik mocht meekijken ook, dat was erg leuk om dit een keer gezien te hebben. Om 1 uur waren we alle 3 klaar met dat gene wat we moesten doen, toen hebben we rond gelopen, foto's gemaakt en een henna tatoo laten zetten, dit had ik nog nooit gedaan maar was blij met het resultaat! (Foto's volgen). We mochten zelfs voor 5 uur gaan, dit was echt uniek en fijn.

Donderdag en vrijdag zijn we vooral bezig geweest met de afronding van de World Travel Market, dit hield in dat we vooral administratieve zaken aan het doen waren, zorgen dat alle lijsten ingevoerd waren en dat alle gegevens klopte, ook is er aan de social media gewerkt, dit hoort er uiteindelijk allemaal bij. Op donderdag zijn we met het hele team wat gaan drinken om te vieren dat wij hard hebben gewerkt tijdens de World Travel Market, gelukkig heeft mijn baas dit ook gezien. Vrijdag avond ben ik super blij naar huis gegaan omdat het bijna tijd was om terug te gaan naar Nederland voor het concert van jawel... KENSINGTON!!!

Aaah was echt super excited. Hele dag joh. Moest wel vroeg op staan maar dat mocht de pret absoluut niet drukken. Ik ging voor het eerst met de trein terug, ik als provinciaaltje jaja! Maar het ging allemaal vrij vlot, ik had wel beetje last van hoofdpijn terwijl ik in de trein zat, maar als je je ogen dicht doet gaat alles veel beter. Uiteindelijk kwam ik rond 4 uur Nederlandse tijd in Amsterdam aan. Rond half 5 zat ik lekker bij papa, mama en Stan bij Jinso, zo blij en relaxed voelde ik me!! Lekker gegeten en toen was het eindelijk tijd! Aaahh voelde me zo blij want ik ben zo gek op Kensington als band en ik haal zoveel inspiratie uit de muziek die ze maken. Het was echt geweldig ik heb 2,5 uur zo'n beetje in katzwijm gezeten, super leuk feestje gebouwd en gewoon echt genoten! Yannick vierde zijn verjaardag diezelfde dag dus kon ook nog ff fijn relaxen en bij mijn ouders en Yannick thuis zijn, vond het echt super fijn! Zo dankbaar was ik om weer even thuis en bij mijn lieve vriendje Stan te zijn.

Zondag ben ik weer terug gegaan naar London, had helaas savonds wat vertraging daardoor werd het wat later en dit was uiteindelijk best wel vermoeiend. Mijn lieve vriendje Stan had mij naar Schiphol gebracht, was daar echt super dankbaar voor, ik wilde niet weggaan omdat het zo fijn was maar goed voor ik het weet is het alweer Kerstmis.

Zo, dit was de recap van een geweldig leuke week, week 12 en 13 komen asap I really promise! Pictures coming up as well!

Always feel free to leave a message, muchmuch appreciated!

Loveuall!

xxx

  • 27 November 2016 - 20:36

    Josien:

    Ik ben jaloers op je! (een beetje maar)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 11250

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: