7th week in London; Streets Are Calling? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu 7th week in London; Streets Are Calling? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

7th week in London; Streets Are Calling?

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

17 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hiyaa everyone,

Time for another report from the week before last week hahah! A bit delayed again but oh well, it does not spoil the fun anyways.. =)

Ok, doe t nu serieus verder in Nederlands...
Het is even geleden aangezien ik jullie een verhaaltje wil vertellen over de week vanaf 10 oktober zeg maar. Ik weet niet precies meer wat er allemaal gebeurde die week maar ik doe mijn best om een leuke draai eraan te geven!

Mijn lieve vriendje Stan is sochtends heel vroeg naar huis gegaan, ik nog even terug naar mijn bedje en toen lekker rustig opgestaan voor het begin van een nieuwe week! Ik weet nog wel dat mijn baas op de maandag niet aanwezig was. Ik mocht van haar de halve dag aan mijn school werken en ze heeft me een andere taak gegeven die ik al vrij snel had afgerond. Altijd lekker om zo de week te beginnen. Op dinsdag weet ik nog dat ze wel aanwezig was, ik heb een aantal zaken voor haar uitgevoerd, verder de standaard taken zoals telefoon aannemen en zorgen dat mijn baas goed voorzien is van de thee hahaha. Rond 4 uur kwam er nog een andere collega binnen, en mijn baas vertelde dat ik een aantal zaken voor haar moest inbinden, met een hele spannende machine haha. Jajaaa. Nee hoor is een eenvoudige machine, alleen het zat hem in het volgende: omdat alles handmatig gaat duurt het even voordat je zeg maar een boekje helemaal af hebt. Vervolgens vroeg mijn collega om (20!!!) stuks in te binden om 4 uur in de middag. Ik dacht dit gaat me nooit lukken, gelukkig hoefde ik het niet voor half 6 af te hebben, ze vond het al fijn dat ik haar hielp. Dat scheelde dus. Maar toch kon ik er niet bij dat ze zelf pas om 4 uur kwam en dat ik toen pas wist dat ik dit moest doen.

Op de woensdag was het wel een stukje drukker, ik moest wat zaken inscannen en ik moest een ‘’pick up’’ organiseren, alleen dit moest voor een klant in Cyprus. Geen idee hoe dit moest hahah maar dacht ik ga er maar aan beginnen, we zien wel hoe het gaat. Gelukkig ging het makkelijk, dus weer wat geleerd. Verder heb ik gewerkt aan het maken van een mailinglijst voor de World Travel Market. EN heb allerlei gegevens verzameld voor de bestemmingen tijdens World Travel Market. Nu dat ik dit verhaal voor jullie schrijf komt er best wel veel terug hahaha. Eind goed al goed, alhoewel nog niet want het verhaal is nog niet af.

Ok, alle gekheid op een stokje. Op naar de donderdag! Ik ben verder gegaan met het maken van de mailinglijst en in de middag heb ik aan mijn schoolopdrachten gewerkt. Net als op de donderdag was mijn baas er vrijdag ook niet omdat ze zelf erg druk was met het binnenhalen van een nieuwe klant. Ik heb wat zaken voor haar afgerond op vrijdag en verder heb ik rustig aan mijn schoolopdrachten gewerkt. Daar was het weekend weer! Ik rustig naar huis, maar helaas begon ik me wat ziekerig te voelen, en nou net op het moment dat het weekend is. (aaahhh!).

Oh wel, rustig aangedaan het hele weekend, maaaaarr wel naar de IKEA, jaja die hebben ze hier ook gegaan om jawel mensen… een wasrek te kopen! Echt mijn moment van het weekend hahaha. Ik voelde me brakjes dus dat wasrek kopen kostte flink moeite haha, gelukkig was de IKEA vrij dicht bij. Zaterdag avond en zondag lekker in mijn bedje gelegen en rustig aan gedaan want wil het liefst geen enkele dag tijdens mijn stage moeten missen. Kunnen ze me daar in ieder geval niet afkeuren. Het was maandag nog best zwaar maar deed het rustig aan dus kwam er uiteindelijk wel door heen.

That’s a rap again for week 7.
Week 8 komt deze week en dan ben ik weer bij met alles mensen!

As always, I keep you posted.
Feel free to leave a message, fijn om lieve berichtjes van mijn trouwe lezers te ontvangen =).

Much love for everyone!

  • 25 Oktober 2016 - 10:45

    Josien:

    Hoi Raisa, zo te horen gaat het steeds een beetje beter met je stage daar. Ze laten je veel verschillende dingen doen, dat lijkt me wel leuk en leerzaam! Omdat Stan het dit weekend zonder jou moest stellen had hij tijd om me persoonlijk te komen feliciteren met mijn verjaardag. Elk nadeel hep se voordeel, niewaar?
    Wat zul je je zielig hebben gevonden, ziek én alleen in het buitenland!
    Veel succes met de komende tijd!

  • 10 November 2016 - 14:02

    Anita:

    Succes Rais en tot de volgende!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 11244

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: