6th Week in London; ''in your arms I feel save'' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu 6th Week in London; ''in your arms I feel save'' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

6th Week in London; ''in your arms I feel save''

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

10 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo, besef me nu dat ik al 1,5e maand hier in London zit. Het gaat heel snel maar ik besef dat ik ontzettend veel leer en ik ben ook ontzettend aan het genieten van alles wat ik hier in de week en in de weekenden doe. Dus bij dezen het verslag van week 6 (alweer!!!) hier in London!

Op de maandag begon het vrij rustig op het werk. Ik had een aantal taken liggen, maar mijn baas was niet aanwezig, dit maakte dat ik veel meer kon werken en was ook goed geconcentreerd met alles bezig. Dit was fijn om de week mee te beginnen. Ik heb de notulen afgemaakt van de board vergadering die, de week ervoor plaats heeft gevonden. Het is niet dat ik geen Engels kan, maar het was zakelijk Engels, hier heb ik een lange tijd niet veel mee gedaan, daarom moest ik wennen en het was vrij lastig om deze notulen in een keer echt goed te doen. Zo erg is dat ook niet, maar wilde het heel graag meteen goed doen, maar oefening baart kunst zeggen we maar!

Dinsdag was mijn baas er weer, maar toch was het nog lekker rustig. Ik was nog bezig met de notulen en heb dit vandaag afgemaakt, de eerste print aan mijn baas gegeven en in de middag ben ik aan mijn school opdrachten gaan werken. De woensdag en donderdag waren over het algemeen vrij rustig verlopen. Ik kreeg weer een nieuwe opdracht, ik mocht mensen van reisbureaus gaan bellen voor het volgende grote evenement wat eraan komt. Op donderdag middag was het eigenlijk de bedoeling dat ik aan school werkte, mijn baas wilde echter dat ik met haar taken verder ging, opzich niet zo erg want qua planning lopen mijn schoolopdrachten nog steeds goed! Dit is iets wat eigenlijk nog steeds beter verloopt ten opzichte van mijn vorige stage! +puntje voor mijzelf dus!

Ik heb dit waarschijnlijk al vaker gezegd, maar ben altijd zo blij als het weer de vrijdag is! Deze keer nog wat extra's want mijn lieve vriendje Stan kwam weer een weekendje langs =D. In tegenstelling tot vorig weekend bleef hij lekker bij mij in mijn eigen huis slapen, dit was fijner voor mezelf maar ook zeker voor hem. Heb wat drankjes voor ons samen gekocht, toen was het half 12 en kon ik weer gezellig samen met hem zijn. Ook dit is al oud nieuws; maar ik geniet altijd zo erg als ik met hem samen ben! Oh nog een leuke anekdote over de vrijdag hahah; jullie kennen mij en jullie weten dat ik snel bang ben snachts als ik wat rare geluiden hoor, ik schrik hier dan altijd wakker van maar dat is omdat je gewoon in je slaap niet beseft wat er precies gebeurd. Dit was vrijdag dus aan de hand, Stan bleef natuurlijk rustig. Uiteindelijk bleek dat de partner van mijn huisbaas geen sleutel bij zich had, daarom bleef ze net zo lang op de deur kloppen tot er iemand open deed. Uiteindelijk deed hij wel open. Stan en ik toch even gaan kijken en toen zagen we dat ze binnen was, ik toch gelukkig dat er niets aan de hand was hahah. Even iets grappigs tussendoor haha.

Het hele weekend hebben we over het algemeen lekker ontspannen gedaan. Zaterdag hebben we in The Sun in Carshalton gegeten, deze stond goed aangeschreven, het was druk maar we konden wel even wat eten. Daarna zijn we naar een lokale pub gegaan. Dit was The Hope. We kwamen toevallig een engelsman tegen die in de gaten had dat wij naar de pub wilden. Hij wees ons de weg en we hebben nog gezellig met hem staan kletsen, dat je deze spontane gesprekjes hebt is heel fijn.

Op zondag hebben we het net zo rustig aan gedaan als de zaterdag. We zijn door Beddington Park gaan lopen, het was lekker weer in de ochtend, daarom hebben we lekker gelopen. Helaas werd het weer in de loop van de dag wat minder, en wat doe je dan? Dan ga je lekker naar de pub en dan ga je lekker samen zitten kletsen onder het genot van een glaasje Guiness en Magners Cider. Uiteindelijk hebben we hier ook gegeten. Rond een uurtje of 9 waren we weer thuis, lekker nog een drankje gedaan thuis en nog een filmpje gekeken. Daarna lekker gaan slapen omdat Stan behoorlijk vroeg op moest de volgende dag. Kortom een heerlijk weekend gehad met mijn lieve vriendje! Ben hem zo dankbaar!

En dan was het weer maandag..!

That was all again folks!

Voel je vrij om een leuk of lief berichtje achter te laten!
Vind ik altijd fijn!

xxx

  • 11 Oktober 2016 - 00:02

    Oompje Miel:

    Ha Raisa,

    Goed te horen (in jouw geval: lezen) dat je een fijne stage hebt overseas.
    Met al die etentjes en bezoeken aan de pubs zou ik het ook wel volhouden, Yahoo, tallyho!

    Tot je volgende verslag!

    Have a nice internship,

    Your's truly,

    Uncle Miel the baldy man

  • 11 Oktober 2016 - 12:15

    Josien:

    Klinkt goed, Raisa!, beter dan in het begin, lijkt mij. En zo te zien hebben ze er lekkere snacks.
    Groetjes,
    Josien en Eric


  • 10 November 2016 - 13:55

    Anita:

    lieve lieve Rais! Leuk om te lezen dat je zo gelukkig bent met Stan en dat jullie het fijn samen hebben! Snel een keertje bellen!? xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 11259

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: