5th Week in London; Sweet Sunshine! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu 5th Week in London; Sweet Sunshine! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

5th Week in London; Sweet Sunshine!

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

05 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Haaaii peoples!

Bij dezen dan mijn langbeloofde verslag van de 5e week hier in London. De week begon voor mij heel erg vroeg, dit omdat Stan erg vroeg naar het vliegveld moest. En ik moest uiteraard gewoon door met werken omdat het maandag de dag van het evenement was! Vond het spannend maar had er wel zin in!

De dag begon normaal, alle laatste voorbereidingen moesten worden getroffen. Ik wilde het heel graag goed doen, daarom sloop er toch een beetje spanning in bij mij, gelukkig maakte mijn collega me weer rustig door te zeggen dat alles goed ging komen. Om 2 uur in de middag reden we samen naar de locatie van het evenement en gingen we alles rustig opzetten. De tijd vloog echt toen we hier waren! Op de avond zelf heb ik de taak gekregen om de registratie van de gasten te doen. Gelukkig was ik niet alleen zodat ik alles kon controleren en dat alles in goede banen verliep. De avond zelf vloog ook echt om, dit is wel zeker een positief iets. Ik maakte wel een paar kleine foutjes maar over het algemeen ging alles goed, en mijn baas heeft dit uiteindelijk ook tegen ons alle drie (ik met mijn mede stagiaires) verteld. Dit voelde voor mij persoonlijk erg goed. Uiteindelijk was ik na het opruimen tussen 10 en 11 savonds thuis. Gelijk naar bed gegaan want moe was ik wel, toch een voldaan gevoel!

Die dinsdag was een beetje een zware omdat ik gewoon wat werken betreft nog niets gewend ben. Ik mocht mee met een board vergadering. Omdat ik directiesecretaresse als opleiding heb gedaan mocht ik hiervoor de notulen maken. De vergadering duurde 4 uur lang. Daarom vond ik ook dit vooral mentaal erg zwaar omdat ik alles bij moest houden wat er gezegd werd. Mijn baas zei dat ik me eerst op het afronden van het evenement moest focussen en daarna kwamen de notulen wel. s'Middags vooral bezig geweest met spullen opruimen van het evenement. 's-Avonds ben ik als een blok in slaap gevallen, weet niet eens meer wat ik heb gegeten hahaha.

Woensdag en donderdag ben ik vooral bezig geweest met de follow up van het evenement, dit hield in dat er lijsten gemaakt moesten worden, dat er uitnodigingen nagetrokken moesten worden, commentaren achteraf moesten worden verzameld en enquetes moesten worden gemaakt. Dit ging me redelijk goed af allemaal. Toen was het weer vrijdag, dit is toch de fijnste dag van de week hahah! De foto's van het evenement van maandag waren binnen dus ik mocht deze op social media plaatsen. Moest er zorgvuldig mee om gaan. Ook hier vond ik dat het best aardig ging. Verder een begin aan de notulen gemaakt en toen was het echt weekend!

Omdat afgelopen week best wel zwaar was, had ik besloten om niet veel te doen in het weekend. Ik heb mijn kamer opgeruimd, zo groot is het niet, dus dat was snel gebeurd hahaha. 's-Avonds lekker een filmpje gekeken en een hele fles wijn in me eentje leeg gedronken, soms best lekker om op deze manier even goed te ontspannen! Verder een nieuw dekbed gekocht, omdat je soms wel eens je dekbed moet verschonen hahah. Op zondag ben ik weer naar Wandsworth gegaan. Voor het winkelcentrum waar ik was waren allerlei kraampjes met lekker eten, ook indonesisch! Ik dit geprobeerd en verder lekker buiten gezeten in het zonnetje, wat best wel typisch was want zaterdag regende het nog erg hard! Die avond niet veel gedaan, lekker met papa en mama geskyped en nog even met mijn lieve vriendje Stan gebeld. Toch altijd fijn om het thuisfront te spreken! =)

That's all again folks!
Ik loop nu weer gelijk voor week 6, dus als het goed is komt het nu weer op het moment wanneer het moet!

Keep you posted, message always much appreciated! =)

xxx

  • 10 November 2016 - 13:51

    Anita:

    'Een hele fles wijn in me eentje leeg gedronken' haha! Jammer dat Stan weer weg ging voor je.. maar fijn om te lezen dat er veel positieve dingen zijn geweest deze week.

    -xxx-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 11237

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: