2nd week in London; some ups and downs - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu 2nd week in London; some ups and downs - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

2nd week in London; some ups and downs

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

12 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Nu kom ik er net achter dat dit reisverslag een dagje later dan normaal is, anyway heel veel maakt het ook niet uit. Dan is de volgende gewoon een dagje korter hahah.. =)

Het begon allemaal vorige week maandag. Ik vol goede moed naar het werk gegaan. Mijn baas komt binnen, en helaas was ik vergeten om wat voor haar te doen. Ik had wel die taak gedaan wat ze vroeg maar was het printen vergeten. Dit vond ze opzich nog niet zo erg (ik blij..). Vervolgens geef ik haar de lijst, ja zegt ze er staan geen job titels bij. (Ik wist echt niet dat dit moest, maar dat betekende dus wel dat ik 800 namen na moest gaan..) Wat een klus was dat. Ben hier heel de dag mee bezig geweest uiteindelijk, baalde hier van want dit was niet goed in mijn ogen en volgens mij ook niet in de ogen van mijn baas. Maar anyway, naar huis gegaan, lekker rust gepakt en gewoon weer met frisse moed volgende dag op kantoor gekomen.

Gelukkig was mijn baas nu wat beter gemutst. Dat scheelde. Voor het eerst moest ik mensen gaan opbellen in Engeland. Nu kan ik Engels, maar toch was het best wel spannend. Een paar keer met een bibberende stem, maar hoe vaker je dit doet, hoe beter dit gaat, dat is iets wat ik ook merkte in mijn tijd bij energiedirect.nl. Heel de dag bezig geweest met vanalles en nog wat om dit verhaal van het bellen heen zeg maar. 's-Avonds lekker naar huis gegaan, warm hapje gemaakt voor mezelf, serietje gekeken en lekker naar bed gegaan. Ben trouwens wel echt super blij met het huis waar ik woon, tis allemaal erg klein maar het gene wat ik nodig heb is er en mijn huisbaas is ook een hele aardige vent, gezellig om iedere avond even bij te kletsen en om als het ware wat stoom af te blazen.

Woensdag, donderdag en vrijdag waren qua werkzaamheden min of meer het zelfde. Helaas was donderdag voor mij persoonlijk niet zo een fijne dag omdat mijn mede stagiaires mij om welke reden dan ook (weet het nu nog steeds niet), zaten uit te lachen over hoe ik met die mensen aan de telefoon zat. Ik dacht persoonlijk: zeik niet, ik doe het toch. Maar ik hield me in en zei ho eens ik vind het niet leuk dat jullie me uitlachen. Nee hoor we lachen je toe zei der een, gelukkig viel mijn andere collega me bij en zei nee jongens niet cool, ophouden. Dit was dus fijn. Maar helaas kwam mijn baas naar me toe en ze kwam erachter dat ik de verkeerde mensen liep te bellen, stom van me verkeerd begrepen, dit liet ze ook duidelijk merken dat ik het niet goed gedaan had, opzich logisch. Wat hebben we hier nou uit geleerd Raisa?? Juist goed luisteren naar je baas. Vrijdag was gelukkig een stuk beter wat dat betreft. Ik kon het natuurlijk nu niet meer fout doen. 's-Ochtends mensen gebeld, en smiddags lekker aan mijn stage opdracht gewerkt. Goed meters kunnen maken, altijd fijn!

Jaaaa, daar was het weekend weer. Altijd fijn als het vrijdag avond is. Nog maar 2 weekjes en dan komt mijn lieve vriendje Stan!! =) Heb het vrijdag avond lekker rustig aan gedaan, dit omdat de afgelopen week toch best heftig was. Zaterdag was het helaas niet zo goed weer, ik wilde graag nog wat kleren kopen, want anders moest ik binnen de kortste keren wassen, en dat wil ik zo min mogelijk hahaha. Dat doe je dus goed door dit op een regenachtige dag te doen. Zondag was het echt veel beter weer, er reden echter geen treinen vanuit Hackbridge, daar woon ik! Dus wat deed Raisa, gewoon de bus pakken en kijken waar we uitkomen! Ik kwam uiteindelijk in Wimbledon terecht, jaja voor de tennis fans onder ons, daar word altijd getennist in de zomer! Ben op een terrasje gaan zitten, met een bakkie koffie en heb mensen gekeken altijd super leuk. Uiteindelijk liep ik terug naar een bushalte, helaas zaten er schreeuwende kinders achter me. Niet zo'n beetje ook!! Iemand iets om dat tegen te gaan de volgende keer? Hhahahah geintje. 's-Avonds lekker in de tuin me avondeten gegeten en lekker relaxed gedaan de hele avond! Heerlijk!

Toen was het weer maandag vandaag, ik moet zeggen alles ging best lekker, beter dan vorige week! Ik zeg een goed begin van de week is vaak het halve werk! Nee over het algemeen moet ik nog aan alles wennen wat er hier gebeurd en wat ik mee maak. Ik moet niet te snel gaan en alles komt vanzelf goed!

That's all again folks!

Always feel free to leave a message. That's much appreciated!

I will keep you posted!

  • 13 September 2016 - 08:28

    Mum:

    Nu met frisse moed verder, meissie!!!!
    Laat je niet op je koppie zitten.
    Is waarschijnlijke kwestie van jaloezie.

    You mumsy. :-)

  • 13 September 2016 - 12:18

    R.P. Geway:

    Leuk hoor Raisa en goed dat je met de mensen telef. kan converseren, Engels taal is tot nu een internationale taal en dat heb je voorlopig nodig. Ik weet er alles van !!! Geniet ook van het Londonse leven. Het is niet alleen werken en pas goed op jezelf. Wij genieten er ook van en vertrekken morgen 14-09 naar Dubai!!!

    Groetjes van Tante Eli & Oom Peter

  • 20 September 2016 - 11:59

    Josien:

    Hoi Raisa, ik begrijp helemaal hoe nerveus je wordt als je vreselijk je best loopt te doen en iedereen kijkt op je vingers of je geen fouten maakt. Brrr, dan maak je juist vergissingen.
    Je collega's zouden zelf eens in het Nederlands moeten gaan zitten bellen! Kun jij nog eens lachen!
    Wat leuk dat je zoveel onderneemt in de weekenden!
    Groetjes,
    Josien

  • 10 November 2016 - 13:32

    Anita:

    Rais! Je doet je best en dat is het belangrijkste :) Zet m op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 11249

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: