Vacances de Toussaint - Reisverslag uit Amiens, Frankrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu Vacances de Toussaint - Reisverslag uit Amiens, Frankrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

Vacances de Toussaint

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

30 Oktober 2013 | Frankrijk, Amiens

Bonjour,

Nu op dit moment als ik dit verslagje schrijf ben ik lekker een weekje terug in Nederland. Heerlijk om even wat stoom af te blazen haha!
Maar goed we gaan weer even terug naar vorige week over wat er allemaal gebeurd is.

Op maandag gebeurde er niet zo veel bijzonders. s'Ochtends was er economie. Maar dit ging best goed. Dus zoveel moeite koste me dat ook niet. Hierna ben ik terug gegaan naar mn kamer en ben ik later met de andere twee Nederlandse meiden naar de stad gegaan. Verder heb ik niet echt veel gedaan op die dag.

Dinsdag was een beetje een rare dag. s'Ochtends had ik eerst engels. Ik kreeg het cijfer terug van het testje van Engels. Dit was een 13 van de 20. Niet zo denderend maar wel voldoende (''gelukkig''). Vervolgens dacht ik dat er informatica was, maar ik sta voor het lokaal maar ik zie helemaal niemand daar staan. Dus ik aan een andere klasgenoot vragen, dus toen bleek dat we geen informatica hadden. Nou ja. Ik dus terug gegaan naar m'n kamer en even een pauze gehad haha. Daarna had ik nog een 1,5 uur Engels. Veel gedaan hier. Als laatste hadden we Marketing. De docent was er pas om 2 uur en verder hebben we met z'n allen in aparte groepjes gewerkt. Daarna hebben we een overzicht van een product gemaakt en deze hebben we ook besproken.

Woensdag was min of meer al weekend voor me haha. Want s'ochtends viel de les uit van Frans. En later bleek ook dat Wiskunde uitviel. Hahah niet erg om dan al eerder vakantie te hebben. De hele dag zo'n beetje met de andere Nederlandse meisjes opgetrokken. Eerst even een wafel gegeten in de stad, daarna naar de Mac. Toen terug gegaan en even leuk aangekleed om s'avonds naar de Engelse Pub met heel de klas. Dit was heel leuk en erg gezellig. Daarna nog even een borreltje gepakt bij de Baobar en toen terug naar m'n kamer gelopen (Jawel haha). Uiteindelijk lag ik om half 3 s'nachts ofzo in bed.

Donderdag was een hele leuke dag. s'Ochtends had ik eerst nog Civilisation. Maar hierna wist ik dat papa, mama en Stan bij mijn kamer waren. Ik was echt superblij en wist niet hoe snel ik terug moest zijn in mijn kamer. s'Middags hebben we samen ergens gelunched en we zijn een beetje gaan winkelen. OOk een heel leuk setje gekregen. (Erg blij :P) Daarna even lekker terug gegaan naar m'n kamer en even gedouched. s'Avonds heerlijk gegeten met zn allen. Wat was ik die avond aan het genieten zeg. Papa en mama sliepen in een hotel en Stan en ik samen op mijn kamer (Ging prima hoor, beter dan je denkt haha.).

Vrijdag ben ik s'ochtends met Stan samen naar het hotel gegaan en hebben we met z'n vieren geontbijt in het hotel. Daarna zijn we naar Nederland gereden. Op zaterdag en zondag heb ik vooral leuke dingen samen met papa, mama en Stan gedaan. Dit is gewoon zo fijn om dit even te doen, maar ik denk ook dat het nu minder moeilijk wordt voor mij om terug te gaan.

Volgende week weer meer!

xxx

  • 30 Oktober 2013 - 16:20

    Doreen Scheepers:

    Fijn dat je even kunt bijtanken in Nederland! Geniet ervan! Hopelijk valt het niet te veel tegen als je weer teruggaat naar Amiens! Groetjes Doreen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 11234

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: