C'est bien dans Amiens; les premiers jours - Reisverslag uit Amiens, Frankrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu C'est bien dans Amiens; les premiers jours - Reisverslag uit Amiens, Frankrijk van Raisa Obdeijn - WaarBenJij.nu

C'est bien dans Amiens; les premiers jours

Door: RaisaObdeijn

Blijf op de hoogte en volg Raisa

16 September 2013 | Frankrijk, Amiens

Nou daar ben ik dan. Ik roep al heel lang dat ik heel graag naar Frankrijk wil, en dan is dat nu eindelijk zover. Beetje eng en gespannen maar heb er wel ontzettend veel zin in!

Gisteren aangekomen hier, de reis ging gelukkig goed. Dankzij papa, mama en Stan. Na aankomst bij de kamer (erg klein, maar fijn!) even samen de spullen uitgepakt, en daarna even gezellig een hapje gegeten langs de grachten in Amiens. (Erg mooi, en erg aan te raden!!!). Toen werd het wel even moeilijk, want tja, het was toch tijd dat ik hier alleen bleef, en dat papa, mama en Stan terug naar Nederland gingen. Uiteindelijk gingen ze toch weg en ben ik mijn eigen ding gaan doen. Heb spullen uitgepakt en de boel allemaal een beetje ingericht. (Foto's volgen snel..) Was best wel moe van alles gisteren dus lag rond 11 uur in bed.

Toen kwam de dag van vandaag, gelijk lessen gehad. Als eerste was er... Economie. En dat op z'n Frans. Ik dacht hoe ga ik dat volgen??? Maar gelukkig kon ik het redelijk volgen en begrijpen. Tuurlijk waren er wat dingen die niet aankwamen of die ik niet begreep maarja daar hebben we nog tijd genoeg voor zullen we maar zeggen. Dat was mijn les voor de hele dag. Ik wilde ook graag mijn studentenpasje krijgen alleen de machine die deze maakt is helaas kapot dus morgen moet ik hiervoor terug komen... Erg jammer maar ja komt morgen vast goed! Verder heb ik ervoor gezorgd dat ik internet toegang heb, ook erg belangrijk hier :P Gelukkig is mijn inschrijving op de school goed gegaan nu dus nu ben ik Officieel student aan de Université de Picardie Jules Verne.

Bisous!

  • 18 September 2013 - 22:44

    Marianne:

    Succes in france:). en als je terug bent dan kom ik snel naar je toe..
    ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen:)

    Dikke knuffel en liefs vanuit het mooi Asch :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raisa

Next adventure.. Doing my internship in London! Also a dream come true. Going to learn a lot and have fun is also very important!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 11271

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Adventures in London

16 September 2013 - 17 Januari 2014

C'est bien dans Amiens

Landen bezocht: